תמונה של קקטוס עדין וצמחי מרפא

ניקוי רעלים מהגוף באמצעות רפואה משלימה

עייפות וחוסר אנרגיה, הפרעות במערכת העיכול, הצטננויות תכופות וכאבי ראש הם רק חלק מהתסמינים שעלולים להעיד על הימצאותם של רעלים בגוף הרעלים יכולים להגיע מהתזונה שלנו, זיהום אוויר או מגורמים פולטי רעלים אחרים  ניקוי רעלים באמצעות הרפואה במשלימה יכול להיות הפתרון האידיאלי 

אז מה זה ניקוי רעלים בגוף באמצעות רפואה משלימה?

כדי שנוכל להבין מה זה אומר ניקוי רעלים באמצעות רפואה משלימה, ראשית נצטרך לבאר את המושגים ניקוי רעלים ורפואה משלימה. 

ניקוי רעלים, במהותו, הוא טיפול שמטרתו לנקות או לכל הפחות לצמצם את כמות הרעלים השונים בגוף, ובכך לשפר את התחושה הכללית ולטפל במגוון התסמינים הנגרמים מנוכחות הרעלים. קיימות למעשה מספר שיטות לניקוי הרעלים, ובמאמר זה כאמור נתמקד בניקוי רעלים באמצעות הרפואה המשלימה.

רפואה משלימה היא רכיב נוסף (משלים) הנמצא לצד הרפואה הקונבנציונלית, בה מוצעים כלים נוספים שמטרתם להשלים את הטיפול המסורתי תוך התייחסות לגוף ולנפש כיחידה אחת ואף לטפל במקרים שבהם הרפואה הקונבנציונלית אינה מסוגלת לטפל.

ניקוי רעלים באמצעות הרפואה המשלימה תתמקד בסילוק רעלים שונים הנמצאים בגוף תוך שימוש בהיבטים של הרפואה המשלימה, כמו למשל דיקור סיני, שינוי בהרגלי תזונה ואורחות חיים, התאמת צמחי מרפא ותוספים טבעיים תוך שימוש במסורות הסיניות העתיקות.

לפרטים ויצירת קשר: 074-7690918

ניקוי רעלים מהגוףמי זקוק לניקוי רעלים באמצעות רפואה משלימה?

במילה אחת: כמעט כולנו. 

כל מי שמנהל את חייו במדינה מערבית הוא בעל סיכון לספיגת רעלים ורדיקלים חופשיים הנמצאים סביבנו כל הזמן. הרעלים נכנסים לגופנו בכל דרך אפשרית וניתן למצוא אותם בכל היבט בחיינו, החל מהתזונה המתועשת שכמעט בלתי אפשרי להימנע מצריכתה, ועד לפיח המכוניות והמפעלים, תרופות שונות ואפילו כלי מטבח וביגוד.

נוכחות הרעלים האלו עלולה להתניע בגוף תהליכים דלקתיים שונים, לגרום לכאבים כרוניים, בעיות במערכת העיכול, תשישות, העדר חיוניות ועוד.

אז מאיפה מגיעים כל הרעלים?

במאה ה-21, שבה רוב המזון שלנו מתועש ומעובד – כולל מזונות הנחשבים לבריאים כמו ירקות ופירות, שעוברים הדברות ועשויים להכיל שאריות של חומרי ריסוס – כמעט בלתי אפשרי להימנע מהכנסת רעלנים שונים לגוף. 

הרעלים, למעשה, יכולים להגיע ממקומות מפתיעים: החל מהבגדים שאנו לובשים, שעלולים להשאיר חומרים כימיים שהגיעו מתהליכי הייצור של הטקסטיל ועד למחבתות וסירים  שעלולים לחשוף אותנו לשאריות של מתכות וחומרי ציפוי. 

הרעלנים, בתורם, גורמים להפרעות במערכת העיכול, לדלקות שונות בגוף ולמצבים רפואיים שונים.

איך מנקים רעלים מהגוף?

הליך ניקוי רעלים מתבצע בראש ובראשונה, על ידי אבחון אישי של המטופל. כל מטופל סובל מבעיות שונות ולכן זקוק לאבחנה מדויקת ובניית תוכנית טיפול אישית. לאחר מכן,  כמעט תמיד יהיה צורך בטיפולי דיקןר סיני מידי שבוע עד השבת האיזון, שמטפלת במגוון רחב של מצבים רפואיים ומתאימה כמעט לכל מטופל. בנוסף לדיקור הסיני ניתן לשלב עוד טיפול המבוסס על מסורות סיניות עתיקות מהרפואה הסינית – הכל כחלק משיקול הדעת של המטפל ובהתאם למצבו של המטופל.  טיפול בצמחי מרפא סיניים, טבעיים המסייעים בתהליך פינוי הרעלים מהגוף. שלב נוסף בניקוי הרעלים הוא שינוי ההרכב התזונתי של המטופל והתאמה תזונה מותאמת אישית המבוססת על הנחות היסוד של הרפואה הסינית העתיקה. כמו כן,  יינתנו המלצות למטופל בהתאמת פעילות גופנית בצורה סדירה.

כמה מילים על מאיה נאור

מאיה נאור היא מומחית ברפואה הסינית ומתמחה בטיפול בהפרעות במערכת העיכול. כחלק מסל הטיפולים הרחב שהיא מעניקה ללקוחותיה נמנה גם ניקוי רעלים באמצעות הרפואה המשלימה. מדובר, למעשה, בטיפולים טבעיים המבוססים על מסורות סיניות עתיקות כמו צמחי מרפא, דיקור סיני ושימוש במוצרים ותכשירים ביתיים לטיפול וריפוי בעיות שונות.

במפגשיה של מאיה עם מטופלים לאורך השנים, פיתחה את שיטת הטיפול שלה ודאגה כל העת לשלב בין הרפואה הקונבנציונלית לרפואה המשלימה.

מאיה מאמינה שטיפול משולב הכולל התייחסות לגוף ולנפש האדם כיחידה אחת, יחד עם הרפואה המערבית – הוא הטיפול האידיאלי ביותר – והתוצאות מדברות בעד עצמן. 

ניקוי רעלים – דבר שבשגרה

ההמלצה הרווחת היא להפוך את הניקוי רעלים לטיפול שגרתי ולבצע אותו בכל תקופת זמן מסוימת. ניקוי רעלים יעשה פלאים לתחושת הרווחה הכללית של הגוף והנפש, יחזיר את החיוניות והכוח שאבדו ויסייע לטפל במגוון רחב של בעיות. 

אם אתם מתעניינים בניקוי רעלים באמצעות רפואה משלימה, השאירו את הפרטים שלכם ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם.

לפרטים ויצירת קשר: 074-7690918


לכל המאמרים >